• Vanzelfsprekende Dienstverlening

    Vanzelfsprekende Dienstverlening

    Een vereniging wordt gedragen door vrijwilligers. Zonder vrijwilligers kan een vereniging niet bestaan. Alle vrijwilligers samen, werken aan het versterken van VV Groot-Ammers, gericht op een optimale bloei en verenigingssfeer. Leden moeten het gevoel hebben dat de vereniging van de leden is. Het gevoel dat ze bij de club betrokken worden, dat ze zelf een beetje “eigenaar” zijn van de club. Dit stelt vooral ook eisen aan het functioneren van het hoofdbestuur. Bepaalde (beleid)keuzes dienen helder en rechtlijnig te zijn, maar ook tijdig, open en volledig naar de leden gecommuniceerd te worden. Daarbij moet ruimte zijn om te discussiëren, waarbij leden en bestuur naar elkaar luisteren. Zo creëert het hoofdbestuur draagvlak onder de leden, krijgen de leden meer binding met de vereniging en hebben beide de motivatie om aan “hun eigen stukje VVGA” te werken.

    Onze leden hebben zich tijdens de buitengewone algemene ledenvergadering van 19 mei 2017 j.l. geconformeerd aan het voorstel van het bestuur om een systeem van vanzelfsprekende dienstverlening, hierna te noemen ‘VDV’, in te voeren. Uit oogpunt van binding met de vereniging wordt een bepaalde mate van dienstverlening door de leden als vanzelfsprekend geacht


    Klik hier voor het gehele Reglement VDV

    Contact personen:
    Ria Wemelsfelder, Rob Otten, Louise de Jong en Kees Kooijman.
    Bereikbaar via het emailadres vdv.vvga@gmail.com